Sunday, April 11, 2010

Gotong Royong Dahlia 2



1. Gotong-royong blok Dahlia 2 telah diadakan pada 7 April 2010 (Rabu).

2. Pada awalnya kami selaku RS dan AJK blok agak kebimbangan dan kebingungan kerana tak ramai yang turun padang. Ditambah pula faktor cuaca yang sering hujan di sebelah petang.

3. Namun sangkaan saya bahawa warga Dahlia 2 yang selama ini bersatu dan bekerjasama nyata sekali tidak meleset. Kita membuktikan bahawa kita adalah warga UiTM yang bersyukur dan bersatu dalam banyak perkara.

4. Perancangan untuk mengecat bahu jalan di Dahlia 2 berjaya kita realisasikan. Lihatlah sekeliling anda, betapa keadaan sudah berubah wajah.

5. Kita berjaya menyiapkan kerja-kerja mengecat dalam masa yang singkat. Dari kutipan kad aktiviti, mencatatkan kehadiran lebih dari 80 pelajar. Inilah hasilnya apabila kita bergotong royong dan bekerjasama.

6. Dengan hasil yang telah kita usahakan, saya yakin anda sebagai warga yang menghuni Dahlia 2 akan lebih menyayangi blok Dahlia 2.

7. Saya ucapkan terima kasih kepada semua yang menjayakan gotong-royong tempohari. Semangat ini akan kita teruskan pada semester akan datang selama-lamanya selagi mana kita termampu.

No comments:

Post a Comment